De eerste rit van het seizoen was een mooie !
Onze eerste rit in het seizoen is traditiegetrouw een rit in ons eigen gebied, uitgezet door Harm Smit. Ook deze keer was dat het geval en Harm heeft ons getrakteerd op een prachtige rit door maar liefst drie provincies, Drenthe, Friesland en Groningen. De rit voerde ons langs mooie stukken van onze noordelijke regio met een leuke stop bij, hoe toepasselijk in deze tijd van het jaar, het verzetsstrijdersmonument bij de Dokkumer Nieuwe Zijlen waar we getrakteerd werden op een lekkere versnapering. Via het Hogeland (wat kan leegte toch ook mooi zijn !) kwamen we bij de Borg Ewsum vlakbij Middelstum waar een theeschenkerij gerund wordt door mensen met een beperking. Onder het genot van thee of koffie met heerlijk gebak werd onze eerste rit van het seizoen afgesloten. Voor de foto’s zie hieronder……
