Een pannenkoek met…….een mooie rit.
De pannenkoekenrit.
De start was in het Drentse plaatsje Elp waar we verzamelden in het Pannenkoekenrestaurant de Strohoed. De opgave was net als bij onze eerste rit groot. Er waren veel nieuwe en potentieel nieuwe leden aanwezig en dat laat maar eens zien dat een club als de onze kennelijk in een behoefte voorziet. Het was lekker weer voor een rit en veel cabrio’s reden met een open kap. De rit voerde voornamelijk door Drenthe en dan zie je weer eens wat een prachtige provincie het is. Met veel mooie doorkijkjes en prachtige natuur en als je geluk hebt verrassende waarnemingen zoals hazen, vossen en zelfs wulpen. Maar ook fraaie auto’s en daarvan vind je hieronder een aardige impressie.
